O autorce

Urodziłam się 29 grudnia , czyli jestem koziorożcem. Mam księżyc w strzelcu, Asc we Lwie, Mc w baranie.

Astrologią interesuje się od bardzo długiego czasu, oprócz podróży to moje największe hobby. Moja przygoda z astrologią zaczęła się wtedy gdy przez przypadek weszłam na jedną stronę gdzie były opisane znaki zodiaku. Kliknęłam na mój (koziorożec), i wszystko się zgadzało! Wszystkie cechy idealnie do mnie pasowały! 😉 Kliknęłam jeszcze na znaki zodiaków członków mojej rodziny i bliskich przyjaciół, i również wszystko się zgadzało! Bardzo mnie to zafascynowało, że rola planet polega tak naprawdę na tym aby wpływać na charaktery i życie na ziemi, wcześniej nie wiedziałam że znaki zodiaku cokolwiek  oznaczają. Od tamtej pory zaczęłam zagłębiać tą naukę głębiej, a teraz wiem już o niej bardzo dużo i umiem analizować horoskopy innych ludzi 😉

 

Dodaj komentarz